Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12292
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อัมพา ปัญญาคำ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:19:34Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:19:34Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.9 อ116ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1412112 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12292 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนศึกษาสงเคราะห์แม่ฮ่องสอน | en_US |
dc.subject | การคูณ | en_US |
dc.subject | เด็กพิเศษ | en_US |
dc.title | การสร้างแบบฝึกทักษะการคูณโดยใช้การวิเคราะห์งาน สำหรับนักเรียนที่มีปัญหาทางการเรียนรู้ โรงเรียนศึกษาสงเคราะห์แม่ฮ่องสอน = Construction of multiplication exercises based on task analysis for students with learning disabilities at Suksasongkroh Mae Hong Son School / อัมพา ปัญญาคำ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edsp0550apy_tpg.pdf | 190.03 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550apy_abs.pdf | 201.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edsp0550apy_con.pdf | 190.93 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550apy_ch1.pdf | 539.01 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550apy_ch2.pdf | 965.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550apy_ch3.pdf | 833.47 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550apy_ch4.pdf | 469.45 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550apy_ch5.pdf | 384.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550apy_bib.pdf | 256.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550apy_app.pdf | 1.41 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.