Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13266
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธีรัชริน ขันอัศวะ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:34:05Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:34:05Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.812 ธ3711ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510211 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13266 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | ความสัมพันธ์กับลูกค้า | en_US |
dc.subject | บริการลูกค้า | en_US |
dc.subject | การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้า | en_US |
dc.title | การพัฒนาระบบการจัดการลูกค้าสัมพันธ์ กรณีศึกษา บริษัท ลานนาคอม จำกัด = Customer relationship management system development case study Lannacom Co.,Ltd./ ธีรัชริน ขันอัศวะ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | ENG: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
enco20255tk_tpg.pdf | 1.71 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enco20255tk_abs.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
enco20255tk_con.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enco20255tk_ch1.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enco20255tk_ch2.pdf | 971.02 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enco20255tk_ch3.pdf | 3.9 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enco20255tk_ch4.pdf | 9.59 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enco20255tk_ch5.pdf | 5.07 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enco20255tk_bib.pdf | 314.65 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enco20255tk_app.pdf | 16.29 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.