Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13462
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | คงฤทธิ์ รีวงษ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:38:07Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:38:07Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 371.9 ค129ว | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1517617 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13462 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | การศึกษาพิเศษ | en_US |
dc.subject | การสอนด้วยสื่อ | en_US |
dc.subject | คอมพิวเตอร์ช่วยการสอน | en_US |
dc.subject | เด็กออทิสติก | en_US |
dc.title | วิเคราะห์และพัฒนาสื่อการเรียนรู้เชิงโต้ตอบเพื่อพัฒนาความคิดสร้างสรรค์สำหรับเด็กออทิสติก = Analysis and development of interactive learning materials for creative development for children with autistic disorder / คงฤทธิ์ รีวงษ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | FINEARTS: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mdad30555kr_tpg.pdf | 721.37 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad30555kr_abs.pdf | 278.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mdad30555kr_con.pdf | 299.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad30555kr_ch1.pdf | 325.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad30555kr_ch2.pdf | 993.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad30555kr_ch3.pdf | 499.88 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad30555kr_ch4.pdf | 1.61 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad30555kr_ch5.pdf | 428.38 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad30555kr_bib.pdf | 297.06 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad30555kr_app.pdf | 3.1 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.