Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26010
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นิติมา ตั้งนนทพัทธ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:52:53Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:52:53Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 428.249591 น343ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1503134 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26010 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การพูด | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | กลุ่มสัมพันธ์ | en_US |
dc.title | การใช้กระบวนการกลุ่มร่วมกับการให้ข้อมูลย้อนกลับของเพื่อนร่วมชั้น เพื่อส่งเสริมความสามารถทางการพูดนำเสนอเป็นภาษาอังกฤษและลดความวิตกกังวลของนักศึกษาระดับปริญญาตรี = Using group process and peer Feedback to promote english oral presentation ability and to reduce anxiety of undergraduate students / นิติมา ตั้งนนทพัทธ์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng0354nt_tpg.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0354nt_abs.pdf | 936.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng0354nt_con.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0354nt_ch1.pdf | 3.34 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0354nt_ch2.pdf | 12.43 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0354nt_ch3.pdf | 4.83 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0354nt_ch4.pdf | 1.61 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0354nt_ch5.pdf | 3.01 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0354nt_bib.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0354nt_app.pdf | 8.26 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.