Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26107
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิมพิมล จันต๊ะวงค์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:54:42Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:54:42Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 495.910712 พ366ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1511376 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26107 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน(มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การใช้ภาษา | en_US |
dc.title | การใช้รูปแบบการสอนแบบแคทส์ เพื่อพัฒนาความสามารถในการอ่าน คิดวิเคราะห์ และเขียน วิชาภาษาไทยของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 = Using the CATS teaching model to develop the abilities of analytical thinking in reading and writing Thai language of Mathayom Suksa 1 students / พิมพิมล จันต๊ะวงค์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
thai20954pj_tpg.pdf | 2.08 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20954pj_abs.pdf | 508.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
thai20954pj_con.pdf | 918.99 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20954pj_ch1.pdf | 46.82 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20954pj_ch2.pdf | 45.34 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20954pj_ch3.pdf | 33.5 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20954pj_ch4.pdf | 29.23 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20954pj_ch5.pdf | 25.97 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20954pj_bib.pdf | 23.31 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20954pj_app.pdf | 21.52 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.