Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11973
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พัชนี จันทร์ศิริ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:17:19Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:17:19Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 370.1523 พ112พ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1363242 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11973 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนสาธิตมหาวิทยาลัยเชียงใหม่ -- นักเรียน | en_US |
dc.subject | การเรียน | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ประวัติศาสตร์ | en_US |
dc.title | พฤติกรรมการเรียนของผู้เรียนช่วงชั้นที่ 3 ในสาระประวัติศาสตร์ โรงเรียนสาธิตมหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Learning behavior of grade level 3 students in history stand, Chiang Mai University Demonstration School / พัชนี จันทร์ศิริ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tsos0548pc_tpg.pdf | 194.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0548pc_abs.pdf | 206.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tsos0548pc_con.pdf | 209.33 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0548pc_ch1.pdf | 140.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0548pc_ch2.pdf | 536.9 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0548pc_ch3.pdf | 137.95 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0548pc_ch4.pdf | 154.94 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0548pc_ch5.pdf | 162.47 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0548pc_bib.pdf | 162.95 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0548pc_app.pdf | 259.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.