Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21259
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | มนต์ทิพย์ ทำนอง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T06:54:25Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T06:54:25Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ม154ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419222 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21259 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | พิซซ่า | en_US |
dc.title | การวัดความจงรักภักดีต่อตรายี่ห้อของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ กรณีศึกษา ตรายี่ห้อเดอะ พิซซ่า คอมปะนี และ พิซซ่า ฮัท = A Measurement of brand loyalty of consumers in Chiang Mai Province : A case study of The Pizza Company and Pizza Hut Brands / มนต์ทิพย์ ทำนอง | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0350mt_tpg.pdf | 184.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350mt_abs.pdf | 256.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350mt_con.pdf | 369.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350mt_ch1.pdf | 257.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350mt_ch2.pdf | 488.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350mt_ch3.pdf | 393.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350mt_ch4.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350mt_ch5.pdf | 613.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350mt_bib.pdf | 184.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0350mt_app.pdf | 623.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.