Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21334
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จิตราวดี รัศมีจันทร์ มัวร์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T06:55:33Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T06:55:33Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 659.1 จ347ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526071 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21334 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | รัฐวิสาหกิจ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | โฆษณา | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีความสาคัญต่อผู้ประกอบการวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม ในการเลือกใช้ธุรกิจโฆษณา ในอาเภอเมืองเชียงใหม่ = Important service marketing mix factors affecting entrepreneurs of small and medium sized enterprises towards selecting advertising agencies in Mueang Chiang Mai District / จิตราวดี รัศมีจันทร์ มัวร์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba30555cr_tpg.pdf | 1.75 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30555cr_abs.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30555cr_con.pdf | 2.75 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30555cr_ch1.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30555cr_ch2.pdf | 2.56 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30555cr_ch3.pdf | 1.67 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30555cr_ch4.pdf | 33.36 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30555cr_ch5.pdf | 16.51 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30555cr_bib.pdf | 700.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30555cr_app.pdf | 4.96 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.