Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25869
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นุชรีย์ แนวเฉลียว | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:51:27Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:51:27Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 373.133 น427ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1468177 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25869 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนวัดช่างเคี่ยน | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ผลของการเรียนแบบร่วมมือที่มีต่อจิตวิทยาศาสตร์ของนักเรียนช่วงชั้นที่ 3 = Effect of cooperative learning on scientific mind of grade level 3 students / นุขรีย์ แนวเฉลียว | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edsc0352nn_tpg.pdf | 614.43 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0352nn_abs.pdf | 484.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edsc0352nn_con.pdf | 503.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0352nn_ch1.pdf | 558.23 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0352nn_ch2.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0352nn_ch3.pdf | 536.4 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0352nn_ch4.pdf | 499.93 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0352nn_ch5.pdf | 661.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0352nn_bib.pdf | 568.33 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0352nn_app.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.