Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26181
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กชพรรณ บุญจา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:57:22Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:57:22Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.35 ก126ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1523934 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26181 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | วิจัยเชิงปฏิบัติการ | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การวิจัยเชิงปฏิบัติการในชั้นเรียนเพื่อพัฒนาทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ของเด็กปฐมวัย โรงเรียนบ้านสันป่าสัก อำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่ = Classroom action research for improving scienific process skills of preschool students at Bansanpasak school, Hang Dong district, Chiang Mai province / กชพรรณ บุญจา | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
rse40955kb_tpg.pdf | 954.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse40955kb_abs.pdf | 413.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
rse40955kb_con.pdf | 563.48 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse40955kb_ch1.pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse40955kb_ch2.pdf | 6.24 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse40955kb_ch3.pdf | 1.79 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse40955kb_ch4.pdf | 2.96 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse40955kb_ch5.pdf | 1.87 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse40955kb_bib.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse40955kb_app.pdf | 18.05 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.