Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8189
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วสันต์ เสือขำ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:47:35Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:47:35Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 338.19 ว1511ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1347485 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8189 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | สินค้าบริโภค | en_US |
dc.subject | ธุรกิจขนาดย่อม -- การจัดการ | en_US |
dc.subject | ธุรกิจขนาดกลาง -- การจัดการ | en_US |
dc.subject | สินค้าไทย | en_US |
dc.subject | ธุรกิจชุมชน | en_US |
dc.subject | การจัดการธุรกิจชุมชน | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่มีผลต่อความสำเร็จของสินค้าหนึ่งตำบล หนึ่งผลิตภัณฑ์ที่ได้รับการคัดเลือกระดับ 5 ดาว ในระดับภูมิภาค : กรณีศึกษาสินค้าประเภทอาหารของจังหวัดเชียงใหม่ = Key success factors of One Tambon One Product at a Regional Five-Star Rating: a case study of food categories in Chiang Mai Province / วสันต์ เสือขำ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0447ws_tpg.pdf | 307.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0447ws_abs.pdf | 269.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0447ws_con.pdf | 194.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0447ws_ch1.pdf | 304.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0447ws_ch2.pdf | 634.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0447ws_ch3.pdf | 281.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0447ws_ch4.pdf | 2.81 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0447ws_ch5.pdf | 521.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0447ws_bib.pdf | 224.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0447ws_app.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.