Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21319
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อังคณา หลักฐาน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T06:55:18Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T06:55:18Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.314 อ112ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1522338 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21319 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | ความผูกพันธ์ต่อองค์การ | en_US |
dc.subject | ธุรกิจสปา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันในแบรนด์ของพนักงานโอเอซิส สปา สาขาเชียงใหม่ และสาขาลานนา = Factors affecting brand engagement of oasis spa Thailand employee : Chiangmai and Lanna Branches / อังคณา หลักฐาน | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark30955al_tpg.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30955al_abs.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30955al_con.pdf | 1.62 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30955al_ch1.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30955al_ch2.pdf | 5.35 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30955al_ch3.pdf | 4.54 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30955al_ch4.pdf | 10.95 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30955al_ch5.pdf | 4.46 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30955al_bib.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30955al_app.pdf | 4.78 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.