Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8887
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธีระยุทธ นิยมกูล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:52:14Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:52:14Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ธ3711ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1484445 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8887 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | โรงพยาบาลลานนา | en_US |
dc.subject | โรงพยาบาล -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.title | ความพึงพอใจของผุ้รับบริการที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของแผนกผู้ป่วยในทั่วไป โรงพยาบาลลานนา จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfation towards service marketing mix of the general In-patient department at Lanna Hospital, Chiang Mai Province / ธีระยุทธ นิยมกูล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba1053tn_tpg.pdf | 531.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tn_abs.pdf | 462.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tn_con.pdf | 457.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tn_ch1.pdf | 455.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tn_ch2.pdf | 502.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tn_ch3.pdf | 465.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tn_ch4.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tn_ch5.pdf | 628 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tn_bib.pdf | 445.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053tn_app.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.